این دیگه عاخرشههههههههههههه
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 13423
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:, :: 17:32 :: نويسنده : roshanak

روزی روزگاری در یک خانه به نام خانه ی مادربزرگه

من داخل اشپز خونه نشسته بودم برا خودم که عزیزم اواز خان با چشم های بسته واردشد و به سمت غذا رف

منم که دنبال سوتی بودم بروبر نگاش میکردم که دیدم به جای نعلبکی قوری رو برداشته داره میزاره تو دیگ حالا هرچیم

سعی میکنه درشو بزاره نمیتونه

منم هوینجوری داشتم نگاش میکردم و همچنین یمردم از خنده

خلاصه عزیزم برگشت داد زد ازادههههههههههههههههههههه

ازادههم بدو اومد تو اشپز خونه و با اون صحنه مواجه شد و ترکید عزیزمم برگشت ی نگاه به دیگ انداخت و همون جا

درجا

من:

ازاده:

دختر ازاده:

*****************************************************************

نظر یادت نره


نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت23:39---9 خرداد 1392
من سوتی میخوامپاسخ:باشه فردا

haera
ساعت12:11---9 خرداد 1392
ههههههههههههه:پاسخ:هههههههه بلییییییییییی بازم بلیییییییییییی

jessica
ساعت10:15---6 خرداد 1392
هههه ههههه ههههه!!!!

اخ من عاشق این سوتی هام!!!پاسخ:ههههههههههه می2


ஐ NД$T@RДN ஐ
ساعت23:22---5 خرداد 1392
منم خودم کلا خدااااااای سوتی امپاسخ:منمممممممممممم والااااااااااااا خخخخخخخخ

kimiya
ساعت22:19---5 خرداد 1392
چه مامان بزرگ باحالی!!

من تمام صوتی هاشو تصمیم دارم تابستون تو4 جوک بنویسم!!!

:پاسخ:خخخخخخخ برو منم میام میخونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: